pondělí 19. ledna 2015

Huntley Fitzpatrick - Můj život u sousedů | miniRecenze

Název - Můj život u sousedů
Originální název - My Life Next Door
Autor - Huntley Fitzpatrick
Počet stran - 372
Žánr - literatura pro dívky, YA
Vydání ČR - CooBoo, 2014

Garrettovi jsou všechno to, co Reedovi nejsou – hlasití, chaotičtí a láskyplní. A Samantha Reedová nemůže odolat a každý večer tuto úžasnou rodinu pozoruje ze svého střešního okna a touží být jednou z nich – vymanit se z područí dominantní matky a nepodřizovat svůj život jejím přáním. Avšak zdá se, že je to pouze krásný sen… až do jednoho letního večera, kdy za ní vyšplhá Jase Garrett. A všechno se změní! Oba se potýkají s trapnostmi i krásami první lásky, Jaseova rodina Samanthu okamžitě přijme do svého středu, i když ona ho před tou svou drží v tajnosti. Vše je téměř dokonale až do okamžiku, kdy se stane něco, co změní celý její svět. A Samantha se náhle musí rozhodnout a zvolit si, kterou z obou rodin zachrání. Fantastický debut o rodině, přátelství, první lásce a nemožnosti být věrný jediné osobě, kterou milujete, aniž byste zároveň zradili další.


I když je to letní knížka, já ji četla na nový rok. A abych pravdu řekla, měla jsem ji přečtenou do dalšího dne. Kniha se čte opravdu rychle. Od začátku mě to chytlo a už nepustilo.
Absolutně jsem si zamilovala Jase Garretta. Proč? Je sexy, je to rodinný typ, všechno spraví a má svaly. A znovu: je sexy. Co já bych dala za takového souseda! Sam mi nijak zvlášť nevadila. Byla to příjemná postava. Ale její matka mi neskutečně lezla na nervy. Naopak rodina Garrettových to je něco! Chvilku mi trvalo, než jsem se zorientovala ve všech těch jménech.  
Knížka je plná skvělého humoru. Nechybí ani drama, díky kterému, jsem zůstala dlouho do noci vzhůru, abych náhodou něco nepřišla. I když má kniha necelých 400 stran nudit vás nebude. Pro mě to bylo příjemné, chytlavé čtení.
Můžu mít prosím taky takové sousedy?





1 komentář:

  1. Tuhle knížku už jsem taky četla a taky se mi moc líbila, bylo to příjemné letní čtení a klidně bych si jí přečetla znova :-D Moc pěkná recenze :-)

    OdpovědětVymazat