neděle 21. prosince 2014

VÁNOČNÍ TAG

Rozhodla jsem se pro nějaký ten vánoční TAG. Vánoce jsou už za dveřmi a já se na ně neskutečně těším. Odpověděla jsem tedy na pár otázek. Chystám ještě jeden TAG a ten se jmenuje Zimní knižní TAG. :)

Christmas


Jaký film je v období Vánoc tvým oblíbeným?
Těch filmů je více. Ale mezi ty nejoblíbenější patří jednoznačně Grinch, Sám doma, Láska nebeská a Pelíšky.
happy | Tumblr

Jakou vánoční písničku máš nejradši?
Na spotify mám svůj playlist se všemi oblíbenými písničkami. Ale mezi ty top momentálně patří White Christmas od Michaela Bublé a Santa Tell Me od Ariany Grande.

Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?
Jednoznačně červená. A na nehtech je nejlepší!

Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
Na Štědrý večer se ráda hezky obléknu a upravím.Ale dopoledne trávím v pyžamu u televize. 

Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik?
Jasně, že večer. A většinou tak okolo šesté hodiny.

Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?
Ne. Neměla bych na to asi nervy.

Co děláš o vánočních prázdninách?
Čtu, koukám na pohádky a vánoční filmy nebo se scházím s přáteli. 

Máš nějaké vánoční přání?
Asi jen to, aby všichni z rodiny byli zdraví a šťastní. A abych odmaturovala.

Už víš, co bys chtěla najít pod stromečkem?
Knížky. Hodně knížek. A taky nějaké oblečení.

Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Skořice, jablko, mandarinky a pomeranče. Tak mám ráda vůni, když se peče cukroví.

Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Jednoznačně cukroví. Nejraději mám vanilkové rohlíčky. Potom si taky ráda dělám horkou čokoládu s kupou šlehačky a marshmallow.

Mariannan - Costume

Žádné komentáře:

Okomentovat