neděle 14. prosince 2014

Bez nápadu

Už asi tři dny se snažím napsat smysluplný článek. Když si k tomu ale sednu, mám okno. Nejsem schopna napsat víc jak tři věty. A když napíšu aspoň ty tři věty, hledím na ně tak dlouho dokud je nesmažu. A jsem zase na začátku.
Prostě klasika.
Teď, místo toho abych se učila, píšu tenhle (bezvýznamný) článek. Učitelé se totiž rozhodli dát nám toho před Vánocemi co nejvíc. Jako bych už tak toho neměla plné zuby. Ale ten týden to přežiju. Protože pak budou vánoční prázdniny a já se budu jenom cpát a válet.
Taky ještě nemám nakoupené dárky. Na ty se chystám ve čtvrtek. Aspoň už mám představu, co bych chtěla koupit. Já jsem si k vánocům přála jen knížky a nějaké oblečení, co už mám koupené. Knížek mám asi 7 myslím. Ale dneska si budu objednávat další dvě, protože prostě musím.

*změna tématu*

Byli jste se někdo podívat na vánoční Vídeň? Já tam letos byla poprvé jen na otočku. Ráno jsme přijeli a večer jsme jeli domů. Ale řeknu vám, že Vídeň je prostě nádherná. A ty trhy u radnice byly taky dokonalé. Kdybych mohla, klidně bych tam na pár dní zůstala. Odevšud na mě dýchala vánoční atmosféra. Dala jsem si výborný pomerančový punč a domů s sebou odvezla krásný hrníček ve tvaru srdce.
Ale to jak tam všechno svítilo, bylo prostě top! Pokud nevíte kam vyrazit, navštivte Vídeň!

Jdu se naučit slovíčka do angličtiny, ať potom můžu číst nebo psát sračkoidní příběh.



Resultado de imágenes de Google para http://lifecruiser.com/wp-content/uploads/austria-vienna-yulemarket1.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat